Text
*harkel* Hittar inte tråden/sidan jag tänkte lägga in detta skumma inlägg.
Det är så här, att jag för några år sedan fick till mig en text via automatisk/inspirerad skrift…eller nåt fån mitt undermedvetna…tror inte att det bara var min fantasi..*S Hm….hur ni än tror, så undrar jag on någon känner igen något ord eller så…och, kanske från vilken tid osv…även, om ni tror att det är rappakalja :))
Åland ö realö ritar slian landet. Sadlade Clarv Slian övre å land rider älskade (clarv?) alltid allmän vatten. Adam ättlingar du reser alltid över via liggande vatten. slian är dagen i ridande ö land alltid älskade slian
rider lider vill den som älskar landet real tänker dagen rida slian sav liga alla landet liar älskar landet än alla lider äre kanske asarna vi rider över alla snart lever rusliga slian plat land lama är än sorgande lian var lian allas tagande land. snart lider anden å land
vill att pia lever mera älska lian sa eran herre som låter lian vara en snarkande resa. Man sa rakt ledande vatten Lian eran ur kelt idar allti anden Lian är man velar livet är eran vind resande liv rara pia lian var med resan eran.
ser eran älskade sala (r) lade rader av eran väntande resa snart er resa å land la avresa ö land
Pia lian lider snart med anden älskar ditt sala.
Jag frågade vad Lian är? Ridande jag lida gå ropar tron att förlåta ödet som lidande är avsliten död sanningar av älskade roliga liv som jag hade med Pia, du ledare av livet ger allas fader det glada gillandet av livet som alltid är livets ledare. Snart avger livet ödet som lossar adam rider lians allas ande är adam all.
Pia är ödets ledare alltid siar pia ödets lidande alltid vet pia vad älskar betyder alltid rider adam till pia leder det sanna livet som heter underverk. ( sanna livet som gud alltid rider allas liv som heter underverk) alltid blir pias sanning riktig.
Slian jag rider snart klar(n)ar ridandet erat galna sökande som illa talar anden är farliga maror. alla älskar maken ( makar) som lider livet ratar älskade är lidande Pia rid runt andens lidande ödet la lidandet som alltid vi lurade lagen älskade pia.
älskade Pia rid landet lian som ligger…… (alltid kär vet du)
Rullar segern å sala ligger lite aröns ridande alnar . arö finns lagom ö att livet alltid vara sant älskade pia rid alltid ö landet eller ensam ses farligt hav lite rasande ut
rid mot lian där finns jag adam ser alltid att gudar alltid ropar ensamt som lider lagens lidande. pia slian tar lidandetrop ur ö landet rider lian tillsammans valde alltid pia slian.
Red sedan pia siar sanningen och luidandet lian där gudarna ser sanningen som ditt faliga lidande galet……
Hallå!! :))) Aningen vimsigt. Fanns lite till… tex : sulan sur….. rider min Pia vem är dolken som ger pia vinter…..